Wyjazd na obóz naukowy Małopolskiej Chmury Edukacyjnej

chmura_logo

Uczniowie biorący udział w warsztatach naukowych w ramach Małopolskiej Chmury Edukacyjnej, wyjeżdżają w dniu 29.06.2014 (niedziela) o godzinie 16.30, zbiórka o godz. 16.10, miejsce zbiórki: I LO ul. Jagiellońska 8.

Harmonogram warsztatów, oraz tematyka w załączniku.

Uczniowie biorący udział w warsztatach z obszaru tematycznego chemia proszeni są o zabranie ze sobą pojemników np. takich plastikowych dostępnych w aptece lub małych słoiczków czy buteleczek, ponieważ podczas zajęć będą wytwarzane różnego typu kosmetyki szampony, mydła, kremy, które uczniowie będą mogli później zabrać ze sobą do domu.

harmonogram warsztatów nukowych

Tematyka warsztatów i kół naukowych

Zebranie uczniów wyjeżdżających na warsztaty letnie

chmura_logoW dniu 26.06.2014 – czwartek – o godz. 9.00 w sali nr 11 odbędzie się bardzo ważne spotkanie uczniów wyjeżdżających w najbliższą niedzielę na warsztaty letnie w ramach projektu „Małopolska Chmura Edukacyjna”. Obecność obowiązkowa. Prosimy o przyniesienie na to spotkanie wszystkich brakujących dokumentów. W szczególności uczniowie, którzy nie dostarczyli lub nie pobrali dzisiaj dwóch nowych dokumentów (w załączeniu) są proszeni o ich indywidualne wydrukowanie i dostarczenie na jutrzejsze spotkanie. Na tych dwóch nowych oświadczeniach niezbędny jest podpis rodziców – niezależnie czy uczeń jest pełnoletni, czy nie.

Marzena Polewka, Renata Radoń

oswiadczenie – zgoda – ochrona danych osobowych

oswiadczenie – zgoda rodzicow

Wykopane Zakopane – wycieczka klasy I G

2W Dniach 23-24 czerwca b.r. klasa I G wybrała się na wycieczkę do Zakopanego.     Po godz. 8:15 wszyscy znaleźliśmy się już w autobusie, który miał nas zabrać na miejsce. Pełni entuzjazmu i dobrej atmosfery po nieco ponad godzinnej przejażdżce byliśmy u celu, gdzie naszym pierwszym punktem było zwiedzanie wybranych tras Doliny Kościeliskiej. Oczywiście samodzielnie nie mogliśmy tego dokonać, więc wynajęliśmy przewodnika – Pana „Jędrka”, który najpierw na podstawie mapy wytłumaczył nam, oczywiście przy pomocy przeróżnych anegdot               i ciekawostek, jak będzie przebiegać cała wyprawa. Tak więc wyruszyliśmy, przemierzając kolejne kilometry po równej nawierzchni, gdzie np. wyedukowaliśmy się na temat góralskich oscypków, ich wyrobu, pochodzenia i rodzajów. Następnie weszliśmy na właściwe szlaki górskie, gdzie mieliśmy zwiedzać okoliczne jaskinie.
Czytaj dalej „Wykopane Zakopane – wycieczka klasy I G”

Dziewczęta z Klasy 2 C Mistrzyniami Szkoły w Piłce Siatkowej

Turniej międzyklasowy w piłce siatkowej dziewcząt został zakończony. Wzięło w nim udział 9 klas : 2C, 2D, 2E, 1A, 1B, 1C, 1D, 1E i 1F. Turniej rozgrywany był systemem „każdy z każdym”. Rozegrano wiele meczy, które dostarczyły dużo emocji, a zacięta rywalizacja zagrzewała wszystkich do walki. Najlepszymi zespołami okazały się:
I miejsce IIC
II miejsce IA
III miejsce IIE
We wrześniu 2014r. podczas Dnia Sportu Szkolnego zostaną ogłoszone oficjalne wyniki Turnieju międzyklasowego w piłce siatkowej dziewcząt i odbędzie się mecz dwóch najlepszych drużyn.

Kazimiera Daca

Czytaj dalej „Dziewczęta z Klasy 2 C Mistrzyniami Szkoły w Piłce Siatkowej”

Wymiana

W dniu 23.06.2014 r. w sali 24 o godz. 13.30 odbędzie bardzo ważne spotkanie młodzieży biorącej udział w wymianie i wyjedzie do Betzdorf’u. Bardzo proszę przynieść numery paszportów lub dowodu osobistego. Obecność obowiązkowa.

mgr Agata Kowalska-Zahel

igLO

2iiSerdecznie zachęcamy do zapoznania się z ostatnim w tym roku szkolnym wydaniem naszej internetowej gazetki igLO
Tematy zawarte w tej odsłonie to m.in.:
Wybory najmilszego ucznia
Akademia „Panteon Polaków 2”
Sukcesy naszych uczniów
Dzień Dziecka w Ośrodku Szkolno – Wychowawczym
Wywiad z Mateuszem Smoleniem

Redakcja igLO życzy wszystkim czytelnikom udanych wakacji