Zebranie uczniów wyjeżdżających na warsztaty letnie

chmura_logoW dniu 26.06.2014 – czwartek – o godz. 9.00 w sali nr 11 odbędzie się bardzo ważne spotkanie uczniów wyjeżdżających w najbliższą niedzielę na warsztaty letnie w ramach projektu „Małopolska Chmura Edukacyjna”. Obecność obowiązkowa. Prosimy o przyniesienie na to spotkanie wszystkich brakujących dokumentów. W szczególności uczniowie, którzy nie dostarczyli lub nie pobrali dzisiaj dwóch nowych dokumentów (w załączeniu) są proszeni o ich indywidualne wydrukowanie i dostarczenie na jutrzejsze spotkanie. Na tych dwóch nowych oświadczeniach niezbędny jest podpis rodziców – niezależnie czy uczeń jest pełnoletni, czy nie.

Marzena Polewka, Renata Radoń

oswiadczenie – zgoda – ochrona danych osobowych

oswiadczenie – zgoda rodzicow

Wykopane Zakopane – wycieczka klasy I G

2W Dniach 23-24 czerwca b.r. klasa I G wybrała się na wycieczkę do Zakopanego.     Po godz. 8:15 wszyscy znaleźliśmy się już w autobusie, który miał nas zabrać na miejsce. Pełni entuzjazmu i dobrej atmosfery po nieco ponad godzinnej przejażdżce byliśmy u celu, gdzie naszym pierwszym punktem było zwiedzanie wybranych tras Doliny Kościeliskiej. Oczywiście samodzielnie nie mogliśmy tego dokonać, więc wynajęliśmy przewodnika – Pana „Jędrka”, który najpierw na podstawie mapy wytłumaczył nam, oczywiście przy pomocy przeróżnych anegdot               i ciekawostek, jak będzie przebiegać cała wyprawa. Tak więc wyruszyliśmy, przemierzając kolejne kilometry po równej nawierzchni, gdzie np. wyedukowaliśmy się na temat góralskich oscypków, ich wyrobu, pochodzenia i rodzajów. Następnie weszliśmy na właściwe szlaki górskie, gdzie mieliśmy zwiedzać okoliczne jaskinie.
Czytaj dalej „Wykopane Zakopane – wycieczka klasy I G”

Dziewczęta z Klasy 2 C Mistrzyniami Szkoły w Piłce Siatkowej

Turniej międzyklasowy w piłce siatkowej dziewcząt został zakończony. Wzięło w nim udział 9 klas : 2C, 2D, 2E, 1A, 1B, 1C, 1D, 1E i 1F. Turniej rozgrywany był systemem „każdy z każdym”. Rozegrano wiele meczy, które dostarczyły dużo emocji, a zacięta rywalizacja zagrzewała wszystkich do walki. Najlepszymi zespołami okazały się:
I miejsce IIC
II miejsce IA
III miejsce IIE
We wrześniu 2014r. podczas Dnia Sportu Szkolnego zostaną ogłoszone oficjalne wyniki Turnieju międzyklasowego w piłce siatkowej dziewcząt i odbędzie się mecz dwóch najlepszych drużyn.

Kazimiera Daca

Czytaj dalej „Dziewczęta z Klasy 2 C Mistrzyniami Szkoły w Piłce Siatkowej”